(Last Updated On: 17|04|21)

Ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε την πολ ποζίσιον του GP της Εμίλια Ρομάνια, και ο Σέρχιο Πέρεθ τη δεύτερη θέση της εκκίνησης εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν – καθώς η Mercedes μέσα σε μόλις τρεις εβδομάδες έκλεισε τη μεγάλη της υστέρηση από Red Bull-Honda.

Μετά το σοκ της στο Μπαχρέιν, η πρωταθλήτρια έκανε την ολική ανατροπή και κέρδισε επί ίσοις όροις την πολ ποζίσιον στο «Autodromo Enzo e Dino Ferrari» – αν και η ιταλική πίστα, με πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες (και κυρίως με ηπιότερους ανέμους) ταιριάζει πολύ περισσότερο στα χαρακτηριστικά της Mercedes W12, σε σχέση με το Σακίρ.

Η απόδοση της RBR-Honda στην Ίμολα, στο μεταξύ, και ειδικά του Φερστάπεν, επηρεάστηκε αρνητικά και από τα προβλήματα αξιοπιστίας της RB16B του Ολλανδού στις ελεύθερες δοκιμές.

Αυτό, ωστόσο, δεν δικαιολογεί το γεγονός ότι τα μονοθέσια του Μίλτον Κινς θα είχαν βρεθεί και τα δύο στη δεύτερη σειρά εκκίνησης, πίσω (και) από τη McLaren του Λάντο Νόρις, αν στο τέλος δεν είχε ακυρωθεί -λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας στην Πιρατέλο- ο δεύτερος χρόνος που είχε πετύχει στη δεύτερη προσπάθειά του στο Q2 ο Βρετανός.

Ο Πέρεθ, παρότι στο δεύτερό του GP με τη RBR-Honda κατάφερε να κερδίσει στις κατατακτήριες τον Φερστάπεν, που είναι ένα σημαντικό επίτευγμα, θα εκκινήσει με το μειονέκτημα της μαλακής γόμας. Αντίθετα, ο Χάμιλτον, ο Φερστάπεν, αλλά και ο Μπότας, θα έχουν το στρατηγικό πλεονέκτημα εκκίνησης με τη μέση γόμα (οι μόνοι της πρώτης δεκάδας που έκαναν με τα medium τον ταχύτερό τους χρόνο στο Q2).

Καθώς λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου χώρισε τον Χάμιλτον από τους Πέρεθ και Φερστάπεν, ο Βάλτερι Μπότας περιορίστηκε στην όγδοη θέση – καθώς στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3 είχε ένα χρονοβόρο γλίστρημα, και στη δεύτερη δεν βελτίωσε το χρόνο του.

Μετά την ακύρωση του σπουδαίου γύρου του Νόρις, ο καλύτερος των «υπολοίπων» ήταν και πάλι ο Σαρλ Λεκλέρ, που έφτασε τις δύο πρωτοπόρες ομάδες στα 3 δέκατα – επιβεβαιώνοντας την περαιτέρω πρόοδο της Ferrari στον αγώνα της πατρίδας της.

Ο Μονεγάσκος κέρδισε τον Πιέρ Γκασλύ και την Alpha Tauri για μισό δέκατο – καθώς ο έτερος οδηγός της ομάδας της Φαέντσα, Γιούκι Τσουνόντα, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στο Q1, στη Βαριάντε Άλτα, προσέκρουσε στις μπαριέρες και έβγαλε τις κόκκινες σημαίνες στην πίστα για λίγα λεπτά.

Πίσω από τον Γάλλο θα βρεθούν εντέλει οι δύο McLaren, καθώς ο Ντάνιελ Ρικιάρντο βελτίωσε το χρόνο του στη δεύτερη προσπάθεια και βρέθηκε εμπρός από τον Νόρις, βάσει του χρόνου που είχε πετύχει ο Βρετανός στην πρώτη του προσπάθεια.

Μετά τους Εστεμπάν Οκόν και Λανς Στρολ που έκλεισαν τη δεκάδα, ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari, ο Φερνάντο Αλόνσο της Alpine και ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Aston Martin έμειναν με την απογοήτευση της εξόδου από το Q2 (και κυρίως της ήττας από τους ομολόγους τους), ενώ αντίθετα σπουδαίος ήταν ο 12ος χρόνος του Τζορτζ Ράσελ με τη Williams.

 768 total views,  4 views today

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ